Aiwaweb Logo

چگونه طراحی سایت فروشگاهی کنیم

 چگونه طراحی سایت فروشگاهی کنیم

ساخت سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی به سایتی گفته میشه که با استفاده از انواع طراحی سایت ، قابلیت خرید رو برای تمامی افراد آسان تر میکند. امروزه اکثر مردم به خرید اینترنتی روی آورده اند. به همین علت اکثر افراد برای فروش محصولات خود به فکر ساخت سایت فروشگاهی افتاده اند.. برای ساخت سایت باید به جستجو برای آموزش طراحی سایت بپردازید با وجود مقاله های گوناگون در این باره شما میتوانید به راحتی با انواع طراحی سایت (کد نویسی یا اختصاصی و وردپرس) آشنا شوید و یاد گیری خود را شروع کنید. در این مقاله شما با انواع طراحی سایت و روشهای گوناگون که برای ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد آشنا میشوید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

اصول کلی و اولیه برای ساخت سایت فروشگاهی:


شناخت درست محصول و معرفی آن
انتخاب نام مناسب برای سایت
طراحی و راه اندازی سایت
گرفتن قانونی درگاه پرداخت
شناخت درست محصول و معرفی آن


همان طور که قبلا گفتیم اولین گام معرفی درست محصولات هست باید شناخت درست از محصولات خود داشته باشیم که بتوانیم سایت خود را راه اندازی و بر اساس آن طراحی کنیم.

 

انتخاب نام مناسب برای سایت


حالا باید نام مناسبی را برای فروشگاه خود انتخاب کنیم باید نامی را انتخاب کنیم که در ذهن مشتری باقی بماند و با محصولاتی که قصد فروش آن ها را داریم مطابقت داشته باشد. انتخاب نام درست برای سایت تاثیر خوبی در دیده شدن آن دارد.

 

طراحی و راه اندازی سایت


طراحی سایت خود را به ما بسپارید حرفه ای ترین سایت را با آیوا وب داشته باشید طراحی در آیوا وب به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میشود درباره طراحی سایت و نحوه ثبت سفارش اینجا کلید کنید. به مرحله طراحی و راه اندازی سایت میرسیم که از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است .طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته میشود. در مرحله بعد  دامنه سایت را خریداری میکنیم. دامنه سایت همان نام فروشگاه اینترنتی شماست که مشتریان با وارد کردن آن در اینترنت وارد فروشگاه شما میشوند، سعی کنید نامی کوتاه را برای سایت خود انتخاب کنید تا افراد بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند.اگر ایده مناسبی برای نام گذاری ندارید باید به سراغ شرکت های ثبت دامنه بروید و نام مناسبی برای خود ثبت کنید. در مرحله بعد باید یک هاست خریداری کنیم، حالا این سوال برای شما به وجود میاید که هاست چیست؟

هاست چیست نوع میزبانی وب که باید بشناسید


برای ایجاد حساب در وب باید هاست خریداری کنیم ،هاست فضایی است که تمامی اطلاعات سایت شما روی آن قرار میگیرد تا همه بتوانند سایت شما را ببینند.در خرید هاست دقت کنید سعی کنید هاست مناسبی خریداری کنید  که از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد به عبارت ساده تر هاستی را انتخاب کنید که تمرکز شما روی فروش محصولاتتون باشد و نگرانی بابت بارگذاری محصولات نداشته باشید  استفاده از هاست ارزان و بی کیفیت شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

 

طراحی وب سایت


حالا به بخش اصلی طراحی وب سایت خود میرسیم باید طراحی در عین حال ساده ولی جذابی داشته باشیم بعد از طراحی ظاهری سایت باید به ویژگی های سایت به پردازیم و تا حد امکان خرید را برای مشتری راحت کنیم .میتوانیم طراحی سایت خود را به طراح سایت بسپاریم تا سایت اختصاصی مارا طراحی کند ولی امروزه میتوان با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده برای طراحی استفاده کرد

مثال:

مدیریت محتوای فروشگاهی وردپرس همراه با افزونه ووکامرس
مدیریت محتوای فروشگاهی مجنتو
فروشگاه ساز opencart 
فروشگاه ساز هیکاشاپ
ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس یکی از بهترین راه ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی است.
سیستم محتوای فروشگاهی مجنتو یکی دیگر از راه های محبوب ساخت فروشگاه است.
 یکی دیگر از راه ها برای ساخت فروشگاه است در این سیستم به سئو و طراحی سایت توجه ویژه ای OPENCART
شده است.
در سیستم هیکاشاپ قابلیت طراحی و اختصاصی سازی تمامی صفحه ها وجود دارد.


شرکت طراحی سایت  آیوا وب کسب و کار و زمینه های فعالیتی  شما را بررسی کرده و باتوجه به سلایقی که دارید ، بهترین گزینه ها را برای کسب کار شما ارائه میدهد.


گرفتن قانونی درگاه پرداخت


برای فروشگاه اینترنتی خود احتیاج به  درگاه پرداخت آنلاین دارید که برای دریافت آن باید مراحل قانونی آن را طی کنید.

دو راه برای دریافت درگاه پرداخت وجود دارد. میتوان به صورت مستقیم به بانک مراجعه کرد و یا میتوان با شرکت های

واسط قرارداد بست. بعد از انتخاب محصول توسط مشتری باید درگاه پرداخت امنی را به مشتری  ارائه دهیم.

 

 نتیجه کلی


نتیجه کلی از این مقاله برای ساخت و طراحی سایت فروشگاهی باید مراحل ساخت را با نظم و دقت انجام داد باید طراحی و راه اندازی سایت را به صورت حرفه ای و توسط متخصصان آن انجام شود تیم طراحی سایت آیوا وب این کار را برای شما به صورت تخصصی انجام میدهد.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد