Aiwaweb Logo

افزایش بازدید و بهبود سئو سایت

افزایش بازدید و بهبود سئو سایت

افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی

میتوان گفت یکی از اصلی ترین موارد در موفقیت هر وبسایتی تعداد بازدید روزانه واقعی آن وبسایت میباشد که اگر یک وبسایت هر روز افزایش بازدید به صورت طبیعی و واقعی داشته باشد به راحتی میتواند به اهداف خود برسد و درآمد زایی خود را همچنین ارتقا دهد.

تمام صاحبان و وبسمتر های سایت ها در تلاش اند بتوانند بازدید وبسایت خود را به صورت طبیعی و واقعی افزایش دهند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و میزان فروش خود از طریق سایت را افزایش دهند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق راه های مختلف افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی بپردازیم و آنها را به طور جامع به شما معرفی کنیم تا بتوانید سئو وبسایت خود را ارتقا دهید و افزایش بازدید را برای سایت خود تجربه کنید تا بتوانید به راحتی خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

تولید محتوا اختصاصی

یکی از اصلی ترین اقدام هایی که بعد از راه اندازی وبسایت تان باید انجام دهید تولید محتوا میباشد که البته باید توجه داشته باشید تولید محتوای شما حتما به صورت کاملاً اختصاصی باشد و اصلا از جایی کپی نکرده باشید چرا که موتور جستجوی هوشمند گوگل و الگوریتم های آن به راحتی مطالب کپی سایت شما را تشخیص میدهند و امتیاز منفی برای سایت شما ثبت خواهند کرد ، پس تا جایی که ممکن است فقط برای تولید محتوا از سایر منابع مرتبط ایده بگیرید و به هیچ عنوان مطالب را کپی نکنید چرا که با این کار تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین و موثر ترین روش های افزایش بازدید سایت اشتراک گذاری مطالب و محصولات تان در شبکه های اجتماعی میباشد ، شما میتوانید لینک های صفحات سایت تان در شبکه هایی همچون اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک ، لیندکین ، یوتوب ، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید چرا که اگر مطالب و سایت شما مورد پسند کاربران بازدیدکننده واقع شود آنها راغب میشوند که به صورت مداوم از سایت شما بازدید کنند که این موضوع به بهبود سئو سایت شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد ، پس تا جایی که میتوانید مطالب خود را به بهترین شکل ممکن منتشر کنید تا مورد پسند افراد زیادی واقع شود و همچنین از دوستان و افراد نزدیک خود بخواهید که مطالب تان را بازنشر کنند و به بقیه ارسال کنند.

ثبت آگهی در سایت های پر بازدید

از ثبت آگهی در سایت های نیازمندی ها و پر بازدید به عنوان تبلیغات سایت خود غافل نشوید و در صورت نیاز پرداخت هزینه این کار را انجام دهید و هیچ نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید چرا که مطمئن باشید در کمترین زمان این هزینه به شما باز خواهد گشت. البته در مورد اینکه در چه سایت هایی آگهی خود را ثبت کنید و به چه نکاتی باید توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید در ادامه توضیح خواهیم داد.

اولین نکته ای که حائز اهمیت بالایی میباشد این است که سایت مربوطه خود نیز بازدید روزانه ی بالایی داشته باشد و این آمار واقعی باشند همانند سایت دیوار که روزانه بازدید بسیار بالایی دارد.

دومین موردی که باید به آن توجه کنید زمینه فعالیت و منطقه فعالیت سایت مربوطه میباشد به عنوان مثال اگر کار شما طراحی سایت و منطقه ی فعالیت شما در شهر تهران میباشد بهتر است در سایتی که منطقه ی فعالیت آن تهران است آگهی خود را ثبت کنید که این عامل مهمی در جذب بیشتر افراد مرتبط با تبلیغ شماست.

و در نهایت در سایت های آگهی اگر امکان درج لینک وبسایت وجود دارد حتما آدرس سایت خود را در آگهی درج کنید چرا که این کار به عنوان بک لینک برای سایت شما محسوب میشود و یک امتیاز مثبت برای سئو خواهد بود که این امر در جایگاه سایت شما در گوگل کمک خواهد کرد.

تخفیف ها و جشنواره های دوره ای

سعی کنید در هر فصل یا در دوره های مشخص یکسری جشنواره در نظر بگیرید و مشتریان خود برای خرید محصولات تخفیف ارائه بدید و از طریق ارسال ایمیل ، پیامک و یا پیام در شبکه های مجازی پیام رسان افراد را از این جشنواره ها مطلع سازید تا آنها ترغیب شوند از سایت شما بازدید کنند.  توجه داشته باشد که این کار اگر به صورت صحیح و اصولی انجام شود منجر به افزایش بازدید سایت شما خواهد شد که افزایش فروش و درآمد را برای شما در پی خواهد داشت.

ارائه خدمات و آموزش رایگان

سعی کنید در سایت خود حتما یکسری خدمات و یا مطالب آموزشی مفید را به صورت رایگان ارائه دهید چرا که سایتی که تماماً خدمات و آموزش های به صورت پولی باشد کاربران حس خوبی نسبت به آن نخواهند داشت و جدای از این موضوع باید به این نکته توجه داشته باشید که افراد زیادی در اینترنت به دنبال خدمات و آموزش های رایگان هستند که این خود نیز باعث میشود در شروع کار بازدیدکننده های زیادی برای سایت خود جذب کنید و در آینده شک نکنید آنها مشتریان شما خواهند شد.

بهبود سئو داخلی سایت

تمام مواردی که به شما گفتیم به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بازدید روزانه وبسایت خود را به صورت طبیعی و واقعی افزایش دهید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در کنار افزایش بازدید رعایت اصول سئو و فاکتورهای مهم سئو در سایت دارای اهمیت بسیار بالایی میباشد تا بتوانید در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید و موفقیت سایت خود را تضمین کنید.

اما انجام این موارد به صورت تخخصی میباشند و اگر شما دانش طراحی سایت و یا سئو را داشته باشید قادر به انجام این موارد میباشید اما اگر دانش انجام این کار را ندارید و فقط صاحب یک سایت هستید میتوانید انجام این کار به تیم تخخصی و حرفه ای ما در زمینه سئو بسپارید تا در کمترین و مناسب ترین هزینه سئوی سایت شما را تضمین کنیم و در موفقیت وبسایت خود هیچ نگرانی نداشته باشید.


  09053272210 -02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد