Aiwaweb Logo

طراحی سایت ارزان با بهترین کیفیت

طراحی سایت ارزان با بهترین کیفیت

طراحی سایت ارزان | آیوا وب

امروزه با گسترش و فراگیر شدن بیشتر روزانه دنیای اینترنت کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن میروند اما اغلب صاحبان کسب و کارها برای سفارش طراحی سایت پس از استعلام قیمت هزینه ی طراحی سایت منصرف شده و به کسب و کار سنتی خود ادامه میدهند و دلیل این اتفاق این است که هزینه ی طراحی سایت توسط شرکت ها و افراد طراح سایت اکثرا با مبالغ بالا اعلام میشوند که این امر باعث میشوند افراد نسبت به سفارش طراحی سایت اقدام نکنند.

علت هزینه بالای طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت و افراد طراح سایت پروژه های طراحی سایت مشتریان خود را  با یک سیستم خاص و به دلخواه انجام میدهند به عنوان مثال در ایران اکثرا افراد از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده میکنند که وردپرس یک سیستم راحت و محبوب جهانی برای ساخت و طراحی سایت میباشد و همین باعث شده افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنند.

در کنار وردپرس که یک سیستم آماده جهت ساخت سایت میباشد شرکت ها و افراد متخصص تر در حوزه ی طراحی سایت به صورت کاملاً اختصاصی و برنامه نویسی پروژه های طراحی سایت مشتریان خود را انجام میدهند و به این علت که این نوع طراحی و ساخت سایت بسیار تخصصی میباشد نسبت به وردپرس هزینه ی بالاتری را در پی خواهد داشت.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

همانطور که پیش تر به معرفی وردپرس پرداختیم وردپرس یک سیستم بسیار محبوب جهانی جهت ساخت انواع وبسایت میباشد و درصد بسیار بالایی از طراح های سایت از وردپرس استفاده میکنند و شما با سفارش طراحی سایت با وردپرس میتوانید سایت موردنظر خود را با هزینه ای مناسب و ارزان داشته باشید تا بتوانید کسب و کار آنلاین خود را با حداقل هزینه شروع کنید.

وردپرس یک سیستم بسیار قدرتمند جهت طراحی سایت میباشد که به همین منظور شما میتوانید توقعات و امکاناتی که از سایت خود را در نظر دارید به راحتی داشته باشید و انواع سایت ها را از جمله سایت شخصی ، سایت شرکتی ، سایت فروشگاه آنلاین ، سایت خبری ، سایت نمونه کار ، سایت معرفی کار و ... به راحتی با قیمت ارزان و مناسب سفارش دهید.

سفارش طراحی سایت ارزان | آیوا وب

اگر تصمیم به داشتن یک سایت دارید و میخواهید سایت شما با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن همراه با قیمت ارزان و مناسب طراحی شود شما میتوانید با بررسی نمونه کارهای انجام شده ما و استعلام قیمت از کارشناسان پشتیبان هم اکنون طراحی سایت خود را سفارش دهید تا ما بهترین سایت را همراه با قیمت ارزان و مناسب برای شما طراحی کنیم.

شرکت آیوا وب مفتخر است با داشتن تیم طراحی مجرب و متخصص در حوزه ی طراحی سایت سفارش پروژه های طراحی سایت مشتریان را با بهترین کیفیت ممکن و با رعایت تمامی اصول روز طراحی سایت پروژه های موفق متعددی را به انجام رسانده است که شما میتوانید در بخش نمونه کارها سایت های طراحی شده را به صورت آنلاین مشاهده نمائید.

پشتیبانی پس از طراحی سایت

در رابطه با طراحی سایت ارزان احتمالا سایت هایی را مشاهده کرده اید که با قیمت بسیار پایینی مثلا 200 هزار تومان اقدام به طراحی سایت میکنند اما میدانید که هر ارزانی بدون علت نیست بلکه ارزان بودن هر چیزی اندازه ای دارد و بیش از حد ارزان بودن مبنی بر وجود مشکل در کار میباشد.

حال شاید برایتان سوال شود که مشکل کار این گونه افراد و شرکت ها که با قیمت بسیار پایینی طراحی سایت میکنند چه مواردی میباشد. اولین مورد که بسیار حائز اهمیت بسیار بالایی میباشد پشتیبانی سایت پس از تحویل سایت به مشتری میباشد که میتوان گفت خبری از پشتیبانی در این گونه شرکت ها و افراد طراح سایت نیست.

از سایر موارد که دارای اهمیت بسیار بالایی میباشند میتوان به هاست سایت اشاره کرد که این گونه افراد از هاست های با کیفیت بسیار پایین که دارای سرعت کند و امنیت ضعیف هستند استفاده میکنند و سایت شما ممکن است بعد از مدت کوتاهی دچار مشکلات امنیتی شود و یا هک شود و همچنین بارگذاری سایت شما به علت بی کیفیت بودن هاست با کندی باز میشود.

خدمات پس از طراحی سایت | آیوا وب

شرکت آیوا وب پس از انجام پروژه ی طراحی سایت و تحویل سایت به مشتری خدمات مختص به سایت را به صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان میگذارد از این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

- ارائه پنل مدیریت فارسی جهت مدیریت سایت

- ارائه فیلم آموزشی جهت مدیریت و کار با سایت

- ارائه به روزرسانی های دائم برای سایت شما

- پاسخگویی به سوالات شما توسط تیکت و یا تماس تلفنی

مزایای طراحی سایت ارزان با آیوا وب

با سفارش طراحی سایت خود با قیمت ارزان به شرکت آیوا وب میتوانید سایت دلخواه کسب و کار خود را با هزینه ای بسیار پایین و مناسب راه اندازی کنید و این امتیاز باعث خواهد شد شما بتوانید در ابتدای کار خود هزینه های خود را تا حد بسیار مناسبی کاهش دهید به صورتی که سایت برای شما مقرون به صرفه بوده تا بتوانید به صورت آنلاین فعالیت داشته باشید.

ما بر خلاف اکثر شرکت های ضعیف در طراحی سایت از قالب های رایگان و آماده به علت مشکلات بسیاری که در پی خواهند داشت استفاده نمیکنیم و سایت شما را به صورت اختصاصی با قالبی مناسب و استاندارد طراحی میکنیم.

همچنین با سپردن پروژه ی طراحی سایت خود به ما سایت شما در زمانی بسیار کوتاه طراحی و آماده خواهد شد چرا که آیوا وب با داشتن تیم مجرب و متخصص پروژه های طراحی سایت را با سرعت عمل و کیفیت بسیار بالایی انجام میدهند.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457 - 02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
میثمدر تاریخ : 1399/01/06

قیمت طراحی سایت ارزان چقدر هستش ؟

در پاسخ به میثم

قیمت طراحی سایت ارزان بستگی به نوع سایت درخواستی شما دارد و این قیمت متغیر میباشد. لطفاً با ما در تماس باشید تا قیمت دقیق رو خدمت شما اعلام کنیم. 09053272210 - 02634001529

نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد