Aiwaweb Logo

طراحی مجدد سایت به چه معناست

طراحی مجدد سایت به چه معناست

طراحی مجدد سایت|باز طراحی سایت های قدیمی و غیر قابل استفاده

گروه برنامه نویسی ، طراحی سایت ، و مدیریت محتوای آیوا وب در سال های متوالی کاری خود بارها با نمونه پروژه هایی مواجه شده است که مشتریانی که صاحبان سایت بوده اند اما به دلایل مختلف همانند نداشتن سئویی کارا و خوب برای سایت خود و یا ظاهری نامناسب و غیر قابل ریسپانسیو سایت خود را ول کرده اند.این دسته از مشتریان ما کسانی هستند که به این دلایل و دلایل دیگر سایت خود را ول کرده و امید کسب و کار اینترنتی خود و فروش اینترنتی خود را از طریق سایت خود از دست داده اند.حال ما در این مقاله قصد داریم شما را با دلایل به اصطلاح فیلد شدن سایت خود و چگونگی باز طراحی سایت شما آشنا کنیم ، با ما همراه باشید..

 

چرا نیاز به طراحی مجدد سایت خود داریم؟

  • از بین رفتن سئوی سایتمان و نتایج در صفحه اول گوگل
  • کسب نکردن نتیجه و نرسیدن به سوددهی 
  • دارا بودن ظاهری نامناسب و کارپسند نبودن آن
  • نیاز داشتن به ویژگی های جدید (نیاز به روزرسانی)
  • پایین آمدن سرعت لود سایت و عموما کند شدن آن
  • در دسترس نبودن بخشی از آن و یا فیلد شدن آن ها

و بسیاری دلایل دیگر که ما را به طراحی مجدد سایتمان وا می دارند...

حال برای پروژه طراحی سایت خود باید یکی یکی دلایل نیاز خود را برای راه اندازی مجدد سایتمان بشناسیم و برای آن ها سرمایه گذاری کنیم. اهدافی که ما را وا می دارند تا ما سایتی جدید همراه با امکاناتی متنوع و عالی را بسازیم اهدافی هستند که در نهایت ما را به سوددهی از طریق کسب و کار اینترنتی مان می رسانند.

 

تاثیر قالب ، ظاهر و ریسپانسیو بودن

کاربرپسند بودن و زیبایی ظاهری سایت شما یکی از مهمترین مباحثی می باشد که کاربر را می تواند برای خرید از سایت فروشگاهی شما و یا سایت معرفی محصول شما ، شرکتی و یا از هر مدل سایتی که شما مالک آن می باشید ترغیب کند. ما با این موضوع آشنا هستیم که هر کسب و کار اینترنتی و یا سایت های معرفی و ... هر کدام برای خود جداگانه رنگ های خاصی را دارا می باشند. رنگ سایت ما به چه معناست؟ در طراحی هر سایت و یا هر قالبی که طراحی می شود آن سایت دارای یک رنگ مادر می باشد که بقیه رنگ های آن سایت هم نزدیک به آن رنگ هستند و یا در طیف رنگی از آن رنگ تبعیت می کنند. زمانی در دنیای سایت و طراحی سایت این موضوع حائز اهمیت بود که سایتی که طراحی می شود دارای رنگ های زیاد برای جلب توجه کاربر باشد ولی امروزه با تغییر سلایق کاربران به این نتیجه رسیده ایم که سایت شما هرچه دارای رنگ و لاعاب از یک خانواده طیف رنگی بوده باشد سایت شما را رسمی تر ، زیبا تر کرده و در عین حال قابلیت اطمینان بیشتری به کاربر می دهد. اگر شما سایتی با رنگ های ملایم تر و زیباتری داشته باشید باعث می شود تا کاربر سایت شما احساس رضایت بیشتری داشته و حال بودن در بستری امن و قابل اطمینان را کسب کند. حال این نظر شماست که هنوز سایتی با رنگ های هزار رنگ را می پسندید و یا سایتی شیک و دارای رنگی سازمانی..؟

 

ریسپانسیو بودن سایت

آیا تا به حال با ریسپانسیو بودن یا نبودن سایت ها مواجه شده اید؟ما به چه سایتهایی ریسپانسیو می گوییم؟ریسپانسیو بودن یا (responsive) بودن سایت شما به آن معناست که اندازه ی آیکون ها مطالب و سایر محتوای سایت شما به گونه ای نه ریز و نه درشت باشد ، برای کاربر خوانا و زیبا بوده به طوری که در هیچ کجای سایت شما نیاز به zoomin و یا zoomout نباشد. شده در بسیاری از مواقع که با سایت هایی آشناشده ایم که ریسپانسیو نبوده و حالتی که آن ها در اسکرین های متفاوت مثل کامپیوتر در قیاس با موبایل داشته اند بسیار متفاوت بوده است همانند بسیاری از سایت های دانشگاه ها که برای انتخاب از منوی آن ها در صفحات موبایل و یا اسکرین های کوچکتر نیاز به زوم کردن داشته ایم. اگر سایت به درستی طراحی شود هیچگونه این مشکلات را نخواهید داشت. شرکت آیواوب با دارا بودن نیرو هایی کاردان و متخصص این تضمین را به شما می دهد که برای شما مشتریان گرامی سایتی با ریسپانسیو بودن بالا و استاندارد های تعریف شده خود طراحی کند. این موضوع را به هیچ وجه فراموش نکنید که ریسپانسیو بودن و زیبایی قالب سایت شما می تواند نقش عظیمی در جلب کاربران شما داشته باشد.

 

برنامه چینی و هدف گزاری طراحی سایت

زمانی که شما قصد طراحی وبسایت خود را برای باری دیگر می کنید باید نکات خاصی را در نظر بگیرید. در زمان ایجاد یک ایده تا زمان پیاده سازی آن باید تمامی نیاز های ایده در پیاده سازی آن مطرح شوند. بسیاری از دلایل و نکات منفی سایت قبلی شما منجر به بی استفاده شدن سایت شما شده اند که در زمان طراحی مجدد سایت شما باید تمامی آن نکات لحاظ گردند. طراحی سایت با هدفی مشخص شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند. زمانی که شما طراحی سایت خود را به شرکتی می سپارید باید تمامی نیاز های خود از سایت را به شرکت مد نظر مطرح کنید و از سلایق خود در طراحی قالب سایتتان آن ها را باخبر سازید. در این صورت سایتی که واقعا مد نظرتان بوده را تحویل خواهید گرفت.

 

ویژگی های طراحی سایت جدید

پس از هدف گذاری و برنامه ریزی برای شروع مجدد کسب و کار اینترنتی با سایتی جدید و کارا به این مرحله خواهیم رسید که سایت جدید باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا وجه تمایز مطرحی را با سایت گذشته شما بتواند ایجاد کند. در اصل این شاید تخصص شما نباشد ولی شما می توانید با سپردن پروژه طراحی سایت خود به یک تیمی حرفه ای و کاردان خیال خود را بابت تمامی جوانب کار راحت کنید. تنها مسئله ای که در طراحی مجدد سایت شما حائز اهمیت است این است که سایت جدید باید تمامی نواقص و کاستی های سایت گذشته را پوشش بدهد و به قول گفتنی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

شبکه های اجتماعی (social media)

در گذشته سایت ها زیاد شبکه های اجتماعی دیگر آن کسب و کار برایشان مطرح نبود و در اصل لینکی از سایت خود به دیگر شبکه های اجتماعی که دارند نداشتند. امروزه این موضوع بسیار اهمیت دارد که طراحی سایت بخشی از نمایش کار شما می باشد و در اصل پس از طراحی سایت باید تمامی شبکه های اجتماعی مطرح و به روز دنیا همانند کانال تلگرامی و صفحات اینستاگرامی را برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید. پس از طراحی سایت و داشتن سایتی جدید و مناسب شما می توانید دیگر شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را در سایت خود معرفی کنید و به طوری برای سایت خود لینک و بک لینک بسازید که این خود تاثیر دوچندانی در بحث سئوی سایت شما خواهد داشت.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد